torsdag 29. januar 2015

Reklame

Vi fikk i oppgave å lage reklame om et produkt eller en holdningskampanje. Her er resultatet: 


Som dere kan se så reklamerer jeg for kvikk lunsj. Bildet jeg har valgt er av meg i Sogn og Fjordane hvor jeg står på toppen av et fjell. Jeg valgte kvikk lunsj fordi det er en norsk tradisjon å spise her i Norge etter en god og slitsom tur på fjellet. 
Slagordet jeg har brukt gir mening fordi du blir sliten i både kropp og sjel, derfor kan du kvikke den opp. Både bildet av kvikk lunsjen og slagordet er størst fordi det skal man legge først merke til. Deretter ser man hva som egentlig er på resten av reklamen. 
Bildet gir en positiv stemning fordi det er sol, men også lyse farger. Jeg har redigert inn bildet av kvikk lunsjen og slagordet i photoshop. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar